ديتابيس آماده شعر
نوشته شده توسط : پوش نوتیفکیشن وب

برای دانلود سریع فایل کافیست روی دکمه‌ی پایین کلیک کنید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ديتابيس آماده شعر )



 · • • • • • • • °° • ديتابيس آماده شعر ديتابيس آماده شعر شعرساز – اولین مرجع تخصصی هنری سفارش شعر، ترانه و متن ادبی شعرساز – اولین مرجع تخصصی هنری سفارش شعر، ترانه و متن ادبی شعرساز، مرجع تخصصی سفارش شعر، ترانه و متن ادبی قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر در ایندیزاین طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین قالب آماده کتاب شعر طرح مدرسه ایندیزاین دانلود دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل › › دیتابیسشعرهایدانلود دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل › › دیتابیسشعرهای دانلود دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل امروز در این پست برای شما کاربران عزیز وبسایت فایل سحرآمیز یک دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل آماده دانلود قرار داده ایم نمونه تصویر از دیتابیس دفتر شعر رایگان برای شاعران و ترانه سرایان عزیز با لینک › بانکترانهدفتر شعر رایگان برای شاعران و ترانه سرایان عزیز با لینک › بانکترانه دفتر شعر منبع مهمی برای تبلیغ نام شما و جهت آشنایی مخاطبین با قلم شماست و شما در این زمینه میتوانید از این موقعیت که رایگان در اختیارتان قرار گرفته ، بهترین استفاده را کرده و با توجه به دانلود دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل › › دانلود دیتابیس شعر های نو نیمایی در اکسل › › · اسکریپت کاتالوگ دسترسی عمومی آنلاین کتابخانه با استفاده از کد منبع و شعر کوتاه؛ ۱۰۰ شعر کوتاه ادبی احساسی و پرمعنی از شاعران معروف › › شعر کوتاه؛ ۱۰۰ شعر کوتاه ادبی احساسی و پرمعنی از شاعران معروف › › شعر کوتاه عاشقانه شعر کوتاه احساسی شعر کوتاه برای بیو شعر کوتاه از سعدی شعر کوتاه از حافظ شعر کوتاه از قیصر امین پور شعر کوتاه احساسی از سهراب سپهری شعر کوتاه از مولانا هر که در عاشقی قدم نزده است بر دل از خون دیده نم نزده است او چه داند که چیست حالت عشق که بر او عشق، تیر غم نزده است “خاقانی” ❀❀❀❀ تا در ره عشق آشنای تو شدم با صد غم و درد مبتلای تو شدم لیلی‌وش من به حال زارم بنگر مجنون زمانه از برای تو شدم “وحشی بافقی” ❀❀❀❀ بر عشق توام، نه صبر پیداست، نه دل بی روی توام، نه عقل بر جاست، نه دل این غم که مراست کوه قاف بیا بیا که مرا طاقت جدایی نیست رها مکن که دلم را ز غم رهایی نیست دلم ببردی و گر سر جدا کنی ز تنم به جان تو که دلم را سر جدایی نیست “امیرخسرو دهلوی” ❀❀❀❀ ای آنکه ز هجر تو ندیدیم رهایی باز آی که دل خسته شد از بار جدایی هر چند مرا هیچ نخوانی که بیایم این نامه نبشتم که بخوانی و بیایی “اوحدی” ❀❀❀❀ عزیزان از غم و درد جدایی به چشمانم نمانده روشنائی بدرد غ ز هوشیاران عالم هرکه را دیدم غمی دارد دلا دیوانه شو، دیوانگی هم عالمی دارد ❀❀❀❀ من همانم ک خود قاتل و خود مقتولم من همان مسئله ی ساده ولی مجهولم ❀❀❀❀ دیدنش حال مرا یک جور دیگر می‌کند حال یک دیوانه را دیوانه بهتر می‌کند… ❀❀❀❀ بگذار بگویند و بگویند و بگویند تو لبخند بزن، خیره بمان، هیچ مگو ❀❀❀❀ خود خزانیم و دم از شوق بهاران میزنیم…️ ❀❀❀❀ در خود برخی از دو بیتی ها و تک بیتی های سعدیاز میان اشعار او جدا شده اند که مفاهیم بسیار زیبا و دلنشینی دارند در ادامه برخی از بهترین آن‌ها را می‌خوانیم ای چشم تو مست خواب و سرمست شراب صاحب نظران تشنه و وصل تو سراب مانند تو آدمی در آباد و خراب باشد که در آیینه توان دید و در آب ❀❀❀❀ شب‌ها گذرد که دیده نتوانم بست مردم همه از خواب و من از فکر تو مست باشد ک در میان اشعار حافظ، رباعیات، و دو بیتی های بسیاری وجود دارد برخی از ابیات معروف نیز به عنوان تک بیتی و دو بیتی ورد زبان مشتاقان شعر حافظ است در ادامه بهترین آن‌ها را با هم می‌خوانیم ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم تا درخت دوستی کی بر دهد حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم گفت و گو آیین درویشی نبود ورنه با تو ماجراها داشتیم شیوه چش من از عهد آدم تو را دوست دارم از آغاز عالم تو را دوست دارم چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح سرودیم نم نم تـو را دوست دارم نه خطی، نه خالی نه خواب و خیالی من ای حس مبهم تـو را دوست دارم سلامی صمیمی تر از غم ندیدم به اندازه غم تو را دوست دارم بیا تا صدا از دل سنگ خیزد بگوییم با هم تو را دوست دارم جهان یک دهان شد هم آواز با ما تو را دوست دارم، تو را دو کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم ❀❀❀❀ کنار تو تنهاتر شده ام از تو تا اوج تو، زندگی من گسترده است از من تا من تو گسترده ای با تو برخوردم به راز پرستش پیوستم از تو به راه افتادم به جلوه ی رنج رسیدم و با این همه ای شفاف و با این همه ای شگرف مرا راهی از تو به در نیست زمین باران را صدا می زند من تو را ❀❀❀ من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو پیش من جز سخی شمع و شکر هیچ مگو سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو ور از این بی‌خبری رنج مبر هیچ مگو دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو گفتم ای عشق من از چیز دگر می‌ترسم گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو من به گوش تو سخن‌های نهان خواهم گفت سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو ❀❀❀❀ اگر عالم همه پرخار ديتابيس آماده در مورد شعر هاي نظامي بصورت کامل و جديد › ديتابيس آماده در مورد شعر هاي نظامي بصورت کامل و جديد › ديتابيس آماده در مورد شعر هاي نظامي بصورت کامل و جديد کاربران ارجمند در فهرست زیر زیر مجموعه های مطالب ديتابيس آماده در مورد شعر هاي نظامي بصورت کامل و جديد قرار داده شده است شعرساز، اولین مرجع رسمی درخواست اشعار سفارشی شعرساز، اولین مرجع رسمی درخواست اشعار سفارشی تومان شعرساز، محبوب ترین مرجع رسمی درخواست اشعار سفارشی، ترانه، شعر سفارشی، تابلوشعر، متن ادبی، متن عاشقانه، متن مسجعکادوی روز زن بهترین هدیه برای روز زن ناب ترین کادو ایده های جدید

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

 

دانلود مستقیم و سریع

 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( ديتابيس آماده شعر )





:: برچسب‌ها: ديتابيس آماده شعر ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








برای دریافت فایل از وبسایت اصلی ما اقدام فرمایید https://magicfile.ir